مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-23اقتصادي

تشدید نظارت برنانوایی های کرمانشاه/هزار کیسه آرد یارانه ای کشف شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه با اشاره به کشف هزار کیسه آرد یارانه ای در استان کرمانشاه، از تشدید نظارت بر نانوایی های کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: با اجرایی شدن هدفمندسازی یارانه ها نظارت بر قیمت کالاهای مورد نیاز مردم با شدت و جدیت بیشتر از سوی مراجع نظارتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف در حال انجام است.

وی افزود: تعزیرات به عنوان مرجع رسیدگی کننده در گشت های مشترک در قالب شعبه سیار، صبح و بعد از ظهر در کنار دستگاه های مربوطه وظیفه خود را انجام می دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با همکاری اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی در چند روز اخیر یک هزار کیسه آرد یارانه ای احتکاری در استان کرمانشاه کشف شده است، تصریح کرد: برخوردهای تعزیرات با اولویت در رسیدگی به تخلفات ارزاق و مایحتاج عمومی مردم به خصوص نان و گوشت قرمز بسیار شدت پیدا کرده است.

شاهی گفت: واحدهای نانوایی که اقدام به تعطیلی غیرمجاز، فروش و عرضه آرد خارج از شبکه می کنند منتظر برخوردهای بسیار سنگین باشند و در روند رسیدگی به تخلفات با جدیت برخورد می شود.

وی با اشاره به چندین برخورد با واحدهای متخلف طی چند روز اخیر، بیان کرد: یک واحد قصابی به علت عدم رعایت نرخ نامه قصابی 400 میلیون تومان جریمه شد و از مردم خواست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت برنانوایی های کرمانشاه/هزار کیسه آرد یارانه ای کشف شد

تشدید نظارت برنانوایی های کرمانشاه/هزار کیسه آرد یارانه ای کشف شد