مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:372022-05-23سياسي

سپاه حتما انتقام خون شهید «صیاد خدایی» را خواهد گرفت


فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به ترور ناجوانمردانه «صیاد خدایی» گفت: سپاه حتماً انتقام خون همه عزیزان را خواهد گرفت چون هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نمی ماند.

- ، سردار حسین سلامی ظهر امروز دوشنبه در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: چهلمین سالی است که خرمشهر آزاد شده و سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر بیان کرد: هدف اساسی از این اجتماع بزرگ این است که یک عزم به هم پیوسته جهادی منطبق با مجاهدت های بسیج برای عمران و آبادی کشور مهیا شود.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: امید است که این عزم بزرگ بسیجیان و سپاهیان بار دیگر شکل جدیدی به خودش بگیرد تا با اراده و عزم بیشتر و هدف های بزرگ تر وارد عرصه کمک به مردم شوند.

سردار سلامی با اشاره به ترور ناجوانمردانه صیاد خدایی گفت: سپاه حتماً انتقام خون همه عزیزان را خواهد گرفت و واکنش های ما سخت خواهد بود و دشمنان را بدتر پشیمان خواهیم کرد و هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نمی ماند.

فرمانده سپاه پاسداران در خصوص حادثه ریزش ساحتمان در آبادان گفت: همه امکانات و خدمات سپاه به منظور کمک رسانی در اختیار متولیان امر قرار می گیرد؛ البته هم اکنون فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده سپاه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه حتما انتقام خون شهید «صیاد خدایی» را خواهد گرفت

سپاه حتما انتقام خون شهید «صیاد خدایی» را خواهد گرفت