مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-23بين الملل

مرزهای زمینی برای اعزام بدون روادید به عراق بسته است


معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: مرزهای زمینی برای اعزام زائران ایرانی بدون روادید به عراق همچنان بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه روی زائران عتبات عالیات بسته شد.

وی افزود: بعد از کاهش همه گیری کرونا و گسترش واکسیناسیون و با توجه به رایزنی مقامات دو کشور، سفر زائران بدون روادید و از طریق مرزهای هوایی میسر شد که طی ماه های گذشته تعداد زیادی از زائران هر دو کشور به صورت هوایی مبادرت به سفر کرده اند.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مرزهای زمینی برای عزیمت زائران به صورت بدون روادید همچنان علی رغم رایزنی های طرفین بازگشایی نشده است، گفت: یکی از مهمترین درخواست های دست اندرکاران حج و زیارت موضوع بازگشایی مرزهای زمینی برای اعزام زائران به صورت بدون روادید بوده است.

وی خاطرنشان کرد: چندی قبل نیز با توجه به سفر رییس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه گفتگوهایی با مسئولان کشور عراق صورت گرفت که موضوع بازگشایی مرزهای زمینی با توجه به درخواست مکرر متقاضیان، از جمله مهمترین محور گفتگوها بوده که منتظر تصمیم دولت عراق در این رابطه هستیم.

حجت الاسلام رحمانی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان عراقی مجوزهای لازم برای تردد زائران به صورت زمینی و بدون روادید را صادر نمایند چراکه در صورت بازگشایی مرزهای زمینی تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای زمینی برای اعزام بدون روادید به عراق بسته است

مرزهای زمینی برای اعزام بدون روادید به عراق بسته است