مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:222022-05-23اقتصادي

تحلیل بنیادی کنور


در این مطلب قصد داریم تا شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با نام اولیه تامین مواد اولیه فولاد صبانور با نماد کنور را به لحاظ بنیادی مورد بررسی قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با نام اولیه تامین مواد اولیه فولاد صبانور به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 129266 مورخ 28 اسفند ماه 1375 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ 10 اردیبهشت ماه 1390 نوع شرکت به سهامی عام تغییر یافته و مراتب در تاریخ 12 آبان ماه 1390 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (سهامی عام) درحال حاضر بزرگترین تولید کننده سنگ آهن، کنسانتره وگندله در غرب و شمال غرب کشور می باشد.

در حال حاضر کنور جزء واحد های تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) بوده و شرکت نهایی گروه، فولاد مبارکه اصفهان می باشد.

معادن شرکت در دو استان همدان و کردستان میباشد و محصولات آن در 3 بخش سنگ آهن دانه بندی شده، کنسانتره و گندله آهن به صورت متوالی فعالیت دارد و ظرفیت اسمی تولید کنسانتره شرکت مجموعا 1 میلیون و 600 هزار تن و گندله 550 هزار تن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بنیادی کنور

تحلیل بنیادی کنور