مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:172022-05-23سياسي

طرح های توسعه ای استان کرمانشاه برای سفر رییس جمهور آماده است


طرح های توسعه ای استان کرمانشاه برای سفر رییس جمهور آماده است.

- ، بهمن امیری مقدم عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته جلسات پرباری با معاون اجرایی رییس جمهور و مسئول پیگیری سفرهای استانی، معاونان وزرا و مسئولان سازمان ها و نهادهای مختلف کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسات فشرده پیرامون طرح های پیشنهادی استان کرمانشاه برای تصویب در سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان بحث و تبادل نظر شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این جلسات مثبت و رضایت بخش بوده و پس از تأیید نهایی مصوبات اطلاعات لازم را درباره آن ها در اختیار مردم کرمانشاه قرار خواهیم داد.

امیری مقدم به تلاش ها و پیگیری های چند ماهه برای بهره گیری مناسب از سفر استانی هیأت دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات کارشناسی خوبی که از زمان طرح موضوع سفر استانی هیأت دولت به کرمانشاه انجام گرفته، تمام نیازمندی ها و ابعاد مختلف توسعه استان در طرح های پیشنهادی به تهران دیده شده و موضوعات حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی، دامداری و … به درستی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که سفر رییس جمهور و اعضای کابینه به استان کرمانشاه پربرکت و پرثمر باشد و در نتیجه این سفر شاهد تحولات مثبتی در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه ای استان کرمانشاه برای سفر رییس جمهور آماده است

طرح های توسعه ای استان کرمانشاه برای سفر رییس جمهور آماده است