مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:122022-05-23سياسي

ایستگاه متروی هشتگرد ظرف 3 ماه آتی آماده بهره برداری می شود


متروی شهر جدید هشتگرد ظرف سه ماه آتی آماده بهره برداری شهروندان می شود و مسافران می توانند به صورت صد در صدی قابل استفاده قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عباس قنبری، مدیر عامل شهر جدید هشتگرد، امروز در نشست خبری اصحاب رسانه که  اعلام کرد: 34 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان استان البرز ساخته می شود؛ در این میان زیرساخت های لازم نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در گام نخست 15 هزار و 300 واحد مسکونی از تعهد خود را اجرایی نموده است، یادآور شد: از این تعداد 6 هزارو 500 واحد مسکونی برای ساخت به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و 2 هزار واحد مسکونی به ارگان هایی همچون نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران که با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه منعقد نموده اند، واگذار شده و چهار هزار و 300 واحد نیز شامل مسکن مهر فاقد متقاضی به طرح نهضت ملی مسکن تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی نیز شرکت عمران اقدام به به کارگیری پیمانکاران ذیصلاح نموده که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده استف تصریح کرد: در گام دوم نیز ساخت 18 هزار واحد با الحاق زمین به محدوده شهرجدید مهستان به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه متروی هشتگرد ظرف 3 ماه آتی آماده بهره برداری می شود

ایستگاه متروی هشتگرد ظرف 3 ماه آتی آماده بهره برداری می شود