مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:072022-05-23سياسي

برگزاری دومین دوره طرح تعالی امامین محله و روستای قزوین


راهیار استانی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طرح آموزشی و تفریحی تعالی 2 از دوم تا پنجم خردادماه در اردوگاه سردار جنگل شهر چمخاله برگزار می شود.

- ، در خصوص برگزاری طرح تعالی 2 اظهار کرد: طرح آموزشی و تفریحی تعالی 2 از دوم تا پنجم خردادماه در اردوگاه سردار جنگل شهر چمخاله برگزار می شود.

راهیار استانی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مخاطبین این دوره از طرح تعالی امامین محله و امامین روستاهای استان قزوین هستند عنوان کرد: برنامه های در نظر گرفته شده برای طرح تعالی آموزش شبکه سازی، ایجاد و استفاده از حلقه های میانی که توسط مردم برای حل مسائل مربوط به محله شکل می گیرد، آموزش بوم حل مسئله با استفاده از احصای مسائل و مشکلات محله، شناخت ظرفیت های محله و آموزش انتخاب بهترین راهکار برای حل مشکلات محله است.

وی افزود: تبیین شبکه امامت، تبیین منظومه فکری امامین انقلاب و فعالیت های تعاملی که امامان برای احیا روحیه فعالیت های اجتماعی می توانند داشته باشند از دیگر برنامه های این دوره تفریحی و آموزشی است.

این مسئول ادامه داد: اساتید طرح تعالی دو از اساتید بنیاد هدایت، بنیاد جامعه پردازی هدایت و اساتید استان قزوین در این دوره سه روزه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره طرح تعالی امامین محله و روستای قزوین

برگزاری دومین دوره طرح تعالی امامین محله و روستای قزوین