مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:022022-05-23سياسي

متخصصین حوزه علمیه برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین مشارکت کنند


در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نحوه همکاری بین بخشی و الزامات به صورت شفاف و دقیق مشخص شده و امیدواریم با مشارکت متخصصین حوزه های علمیه همراه شود.

- ، هاشم ناظمی جلال روز دوشنبه در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نحوه همکاری های بین بخشی و الزامات به صورت شفاف و دقیق مشخص شده است.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش، افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت مدارس و حوزه های علمیه و به کارگیری متخصصین حوزه تعلیم و تربیت برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش کنیم.

ناظمی جلال به فعالیت مؤثر و کلیدی روحانیون در ارتقا تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: روحانیت و حوزه های علمیه در این شبکه عظیم فرهنگی و تربیتی وظیفه مهم و حساسی بر عهده دارند و باید نیروهایی را تربیت کنند که توانایی تأثیرگذاری و جهت دهی در آموزش و پرورش را داشته باشند.

وی به تشریح برنامه های اجرایی تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: برنامه هایی که این ستاد در سطح ملی به ویژه در سطح استان کردستان دارد در 5 حوزه مدیریت و تشکیلات تربیتی، تبلیغی، پژوهش، منابع انسانی و آموزش و برنامه ریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصین حوزه علمیه برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین مشارکت کنند

متخصصین حوزه علمیه برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین مشارکت کنند