مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-23سياسي

لزوم ساماندهی قرارداد کارمندان دولت/در موضوع رتبه بندی معلمان دغدغه مند هستیم


در ساختار اداری ترکیب ناهمگونی از کارمندان با عناوین مختلف مثل حجمی، قرار دادی، پیمانی و رسمی وجود دارد که ساماندهی به این مسئله عزم جهادی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای اداری و راهبردی استان زنجان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن تأکید بر چابک سازی و بازنگری در حوزه دولت اظهار کرد: متاسفانه در ساختار اداری ترکیب ناهمگونی از کارمندان با عناوین مختلف مثل حجمی، قراردادی، پیمانی و رسمی وجود دارد که ساماندهی به این مسئله عزم جهادی نیاز دارد.

   وی با اشاره به اینکه باید چابک سازی و بازنگری در حوزه دولت اتفاق بیافتد و حرکتی رخ دهد که دولت چابک شود، افزود: با نگاه جدی و انقلابی و با ورود تکنولوژی، بهره وری و کارآمدی دستگاه ها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در استان کارمندان از تفاوت پرداخت ها رنج می برند، افزود: چرخه پرداخت حقوق و افزایش آن و تورم یک ارتباط دو طرفه است و در سطح پرداخت ها و تفاوت آن، باید یک نگاه متفاوتی به این موضوع شود، چرا که این تفاوت ها بسیار نمایان هستند.

استاندار زنجان به موضوع رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: ما در این بحث دغدغه مند هستیم و امیدوایم با اجرایی شدن آن بخشی از مشکلات حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی قرارداد کارمندان دولت/در موضوع رتبه بندی معلمان دغدغه مند هستیم

لزوم ساماندهی قرارداد کارمندان دولت/در موضوع رتبه بندی معلمان دغدغه مند هستیم