مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:522022-05-23سياسي

حجاج سفیران ایران در مناسک حج هستند/ رفتارها وحدت آفرین باشد


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: کسانی که به حج اعزام می شوند سفیران ایران هستند و باید به گونه ای رفتار شود که از فرصت حج برای وحدت آفرینی در بین کشورهای مسلمان استفاده کرد.

- ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر دوشنبه در دیدار با روحانیون و خادمین فرهنگی حج و زیارت گلستان اظهار کرد: حج یک امتیاز ویژه ای است که برای مسلمانان در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه هیچ آیین و ادیان الهی چنین امتیازی را ندارند، خاطرنشان کرد: این امتیازی است که برای مسلمانان قرار داده شده و کسانی به حج مشرف می شوند مهمان خدا هستند و خداوند در این مهمانی به بندگانش مغفرت هدیه می کند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: مغفرت مسئله بسیار مهم است، چرا که همه ما کوتاهی در زندگی داریم، با وجود اینکه مومن هستیم و ایمان به آخرت و روز قیامت نیز داشته باشیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر با دقت به برنامه اعمال خودمان نگاه کنیم این مسائل دیده می شود و همه انسان ها برای نجات نیازمند مغفرت هستند و خدا حاجی را با مغفرت خودش میزبانی می کند.

وی با بیان اینکه حج آدابی دارد و آنهایی که عازم حج هستند باید سه چیز داشته باشند تا مورد مغفرت خدا قرار بگیرند، یادآور شد: کسی که عازم حج است باید دارای ورای باشد که او را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاج سفیران ایران در مناسک حج هستند/ رفتارها وحدت آفرین باشد

حجاج سفیران ایران در مناسک حج هستند/ رفتارها وحدت آفرین باشد