مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-23پزشكي

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان ریزش ساختمان در آبادان


وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خواستار آمادگی مراکز درمانی بیمارستان های خوزستان و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس  تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خواستار آمادگی مراکز درمانی بیمارستان های  خوزستان و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان شد.

وی ادامه داد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان در بیمارستان های این شهرستان و در صورت نیاز در مراکز درمانی اهواز انجام گیرد.

در این تماس تلفنی همچنین محمدحسین سرمست، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و  کادر درمان برای ارائه خدمات به مصدومان این حادثه، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس و رسیدگی های درمانی به حادثه دیدگان ، به وزیر بهداشت ارائه کرد.

بخش هایی از ساختمان بزرگ متروپل در خیابان امیری آبادان، ظهر دوشنبه 2 خرداد 1401 فرو ریخت که تا کنون پنچ نفر فوتی و 27 مصدوم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان ریزش ساختمان در آبادان

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان ریزش ساختمان در آبادان