مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-23اجتماعي

آلودگی هوا فعالیت آموزشی در مدارس همدان را تعطیل کرد


با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، روز سه شنبه سوم خرداد تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی ها و فعالیت های آموزشی در تمام مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی, تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، روز سه شنبه سوم خردادماه جاری تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی ها تعطیل است.

فعالیت های آموزشی در تمام مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی, تعطیل است و حضور دانش آموزان صرفا به منظور شرکت در آزمون های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون صورت می گیرد.

به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه های دولتی به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک ها و خدمات اضطراری در روز سه شنبه سوم خرداد با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تمام دستگاه های اداری استان موظف هستند با درخواست مرخصی مادران باردار و مادران دارای کودکانی که به مهد کودک می روند موافقت کنند.

 تمام دستگاه های اداری استان موظف هستند با درخواست مرخصی پرسنل دارای بیماری های تنفسی و قلبی به تشخیص واحد مربوطه موافقت کنند.

ماسک استاندارد توسط شهرداری به منظور نیروهای خدماتی و پاکبان ها توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا فعالیت آموزشی در مدارس همدان را تعطیل کرد

آلودگی هوا فعالیت آموزشی در مدارس همدان را تعطیل کرد