مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-23اقتصادي

360 ساخت و ساز غیر مجاز در چهارمحال و بختیاری قلع و قمع شده است


مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از تخریب 360 ساخت و ساز غیر مجاز طی سال گذشته در استان خبر داد.

- ، یدالله مظاهری ظهر دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: در طرح رفع تداخل اراضی کشاورزی حدود شش هزار هکتار از اراضی که بین دولت و مردم اختلاف وجود داشت به مردم واگذار شده است.

وی با بیان اینکه رفع تداخل ارضی در یک سال گذشته رشد زیادی در استان داشته است، عنوان کرد: این مهم به دلیل ایجاد زیر ساخت ها بوده است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به مشکل روستای شیخ شبان اشاره کرد و ادامه داد: رفع تداخل ارضی این روستا در حال کارشناسی است که در صورت داشتن شرایط لازم این مسئله در جلسه مطرح خواهد شد و با استفاده از قانون مشکل مردم حل می شود.

مظاهری با بیان اینکه وظیفه تهیه نقشه کاداستر بر عهده سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است، تصریح کرد: تمامی هزینه های حدنگاری اراضی کشاورزی بر عهده دولت می باشد.

وی به تغییر کاربری اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: در شهرستان اردل و بن به خوبی از تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی جلوگیری شده است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی در صورت ساخت و ساز غیر مجاز مأموران جهاد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 ساخت و ساز غیر مجاز در چهارمحال و بختیاری قلع و قمع شده است

360 ساخت و ساز غیر مجاز در چهارمحال و بختیاری قلع و قمع شده است