مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:272022-05-23اقتصادي

طرح های اقدام ملی مسکن زنجان در موعد اعلام شده تحویل داده می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طرح های اقدام ملی مسکن شهر زنجان در موعد اعلام شده تحویل متقاضیان می شود.

- ، مسعود بیات منش ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد مسکن های ابلاغ شده طبق قانون مصوب 86 طرح اقدام مسکن در حدود 400 هزار واحد بود و در استان زنجان متقاضی مسکن دار شدن در این طرح زیاد بود.

وی با بیان اینکه تکلیفی بر عهده راه و شهرسازی استان بود که به متقاضیان پاسخگو باشیم، اظهار کرد: در این راستا برای 16 هزار نفر تامین زمین انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن با استقرار دولت سیزدهم و قانون جهش تولید مسکن مقارن شد، گفت: در قانون جهش مسکن ضرورت ساخت 4 میلیون مسکن در چهار سال در کشور ابلاغ شد و سهم ابلاغی برای ساخت مسکن از محل طرح جهش مسکن 70 هزار واحد در چهار سال بود.

سالانه 5 هزار واحد توسط بنیاد مسکن ساخته خواهد شد بیات منش تاکید کرد: 20 هزار واحد از این تعداد سهم بخش روستایی است و سالانه 5 هزار واحد توسط بنیاد مسکن از طریق تسهیلاتی که در اختیار مردم قرار می دهد، ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: 12 هزار واحد مسکونی از سهم 70 هزار واحدی نیز سالانه 3 هزار برای بخش خود مالکی و بخش فرسوده برای 21 شهر اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقدام ملی مسکن زنجان در موعد اعلام شده تحویل داده می شود

طرح های اقدام ملی مسکن زنجان در موعد اعلام شده تحویل داده می شود