مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:222022-05-23بين الملل

احکام دادگاهای رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم


مراجع دینی در شهر بیت المقدس اشغالی اعلام کردند که هیچکدام از احکام و قوانین صادره از سوی دادگاه های رژیم صهیونیستی در مورد مسجدالاقصی را به رسمیت نمی شناسند.

- به نقل از خبرگزاری آناتولی، مراجع اسلامی در بیت المقدس در بیانیه ای مشترک در واکنش به حکم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر یورش شهرک نشیان افراطی به مسجدالاقصی اعلام کردند که هیچکدام از احکام صادره از دادگاه ها و سایر مراجع صهیونیستی را به رسمیت نمی شاسند.

در این بیانیه آمده است: ما به عنوان شوراها و مراجع اسلامی در بیت المقدس، حکم دادگاه رژیم صهیونیستی در مورد یورش شهرک نشیان صهیونیست به مسجدالاقصی را مردود می دانیم.

بیانیه مذکور می افزاید: ما تاکید می کنیم که هر گونه حکم یا قانون صادره از جانب دادگاه و یا سایر مراجع صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم، چرا که مسجدالاقصی با همه محوطه اطراف آن، به حکم الهی مکانی اسلامی و متعلق به مسلمانان است و تقسیم یا به اشتراک گذاشتن هیچ بخشی از آن قابل قبول نیست و این باور همه مسلمانان جهان است.

کمیته های دینی مذکور در مورد اقدامات خطرناک علیه وضعیت تاریخی، دینی و قانونی پیش از سال 1967 در مسجدالاقصی هشدار دادند و تاکید کردند: ما به عنوان مراجع دینی در قدس شریف بر باطل بودن این حکم و فقدان اثر حقوقی آن بر حسب موازین حقوق بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام دادگاهای رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم

احکام دادگاهای رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم