مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-23اقتصادي

متروی مهستان تا 3 ماه آینده در اختیار بهره بردار قرار می گیرد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت: متروی شهر جدید مهستان تا سه ماه آتی در اختیار شرکت بهره بردار راه آهن تهران قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس قنبری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شرکت عمران شهر جدید مهستان برگزار شد، در خصوص ایمن سازی متروی شهر جدید مهستان، افزایش تعداد سفرهای روزانه مترو و جانمایی ایستگاه اتوبوس برای شهرهای حومه شهر جدید مهستان اظهار کرد: مترو تا به صورت قطعی تحویل شرکت بهره بردار راه آهن تهران نشود، به طور کامل به بهره برداری نخواهد رسید.

وی ادامه داد: ایجاد تمام زیر ساخت ها و موضوعات تخصصی با شرکت بهره بردار است، بر این اساس مترو ظرف دو تا سه ماه آتی تحویل شرکت بهره بردار خواهد شد و بعد از آن با توان صد درصدی و تمام ظرفیت بهره برداری لازم از آن خواهد شد.

بلیت متروی مهستان 7,500 تومان شد مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قیمت بلیت تردد مترو شهر جدید مهستان به کرج 7 هزار و 500 تومان است، در حالی که کرج به تهران 2 هزار و 850 تومان است، چرا با این مسافت کوتاه قیمت متروی شهر جدید مهستان کاهش نمی یابد تا استقبال مردمی بیشتر شود، بیان کرد: شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه اکنون در حال بهره برداری است و قیمت بلیت شهر جدید مهستان را شورای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی مهستان تا 3 ماه آینده در اختیار بهره بردار قرار می گیرد

متروی مهستان تا 3 ماه آینده در اختیار بهره بردار قرار می گیرد