مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-23اجتماعي

موسسه پژوهش و برنامه ریزی متولی مطالعات تحول آموزش عالی است


رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از نقش زیربنایی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برای آموزش عالی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، علی باقر طاهری نیا رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با سابقه ای افزون بر 54 سال به مثابه کانون تفکر آموزش عالی است به این معنا که با دارا بودن گروه های پژوهشی تخصصی در حوزه آموزش عالی کانون تصمیم ساز و متولی انجام مطالعات بنیادین برای تحول در آموزش عالی است.

وی یکی از ماموریت های موسسه را دانشگاه پژوهی دانست، به این معنی که نهاد دانشگاه برای مدیریت درست، نیاز به مطالعات میدانی دارد تا تصمیم های دانش پایه اتخاذ کند.

در سطح وزارت علوم اتخاذ تصمیم های دانش پایه مبتنی بر مطالعات انجام شده در موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی است.

تدوین برنامه بخش آموزش عالی برنامه هفتم رییس موسسه تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش آموزش عالی را از دیگر ماموریت های موسسه برشمرد و ادامه داد: موسسه، متولی تلفیق بخش آموزش عالی برنامه هفتم توسعه است و معاونت های وزارت علوم برای این امر نمایندگانی معرفی کردند که تحت عنوان کمیسیون تلفیق بخش آموزش عالی برنامه هفتم با محوریت موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه پژوهش و برنامه ریزی متولی مطالعات تحول آموزش عالی است

موسسه پژوهش و برنامه ریزی متولی مطالعات تحول آموزش عالی است