مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-23اقتصادي

20 درصد از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری رفع تداخل شده است


رییس اداره مهندسی و حدنگاری امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 20 درصد از اراضی کشاورزی استان رفع تداخل شده است.

- ، سعید اسدی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه 20 درصد از اراضی کشاورزی استان رفع تداخل شده است، اظهار کرد: هدف از انجام این کار افزایش ضریب اطمینان تولید و حذف دغدغه تولید کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش در راستای آن است که حقی از مردم ضایع نشود، عنوان کرد: بر اساس پیش بینی ها تا پایان امسال همه اراضی چهارمحال و بختیاری رفع تداخل خواهد شد.

رییس اداره مهندسی و حدنگاری امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای این طرح می تواند اختلافات بین مردم و دولت را رفع کند و مانع تجاوز به اراضی ملی در آینده شود.

اسدی افزود: در سال های 95، 97 و 1400، به منظور اجرای حد نگاری به ترتیب 40 هزار هکتار، 74 هزار هکتار و 14 هزار و 200 هکتار از اراضی در شهرستان های سامان، فارسان، اردل، کیار و بن قرارداد با سه شرکت منعقد شده است.

وی اعلام کرد: از 128 هزار هکتار اراضی که در طرح رفع تداخل مطرح شده است تا کنون 91 هزار هکتار نقشه برداری شده است.

رییس اداره مهندسی و حدنگاری امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: از اراضی نقشه برداری شده تا کنون 29 هزار هکتار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری رفع تداخل شده است

20 درصد از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری رفع تداخل شده است