مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-23سياسي

150 عنوان برنامه سوم خرداد برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیش از 150 عنوان برنامه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی واحد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل با تشریح برنامه های هفته مقاومت اظهار کرد: شاخص ترین این برنامه آیین تجلیل و تکریم از فاتحان خرمشهر در استان اردبیل و نواخته شدن بانگ مقاومت و پیروزی ملت ایران در خرمشهر است که با گذشت 40 سال همچنان یاد و خاطره این روز غرورآفرین را گرامی می داریم.

وی از برگزاری یادواره های مختلف به همراه غبارروبی مزار شهدا و سخنرانی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها خبر داد و تصریح کرد: در گرامیداشت این هفته که چهلمین سالگرد فتح خرمشهر را گرامی می داریم، تلاش بر این است تا در قالب برنامه های مختلف ایثارگری های رزمندگان اسلام را در فتح الفتوح دوران دفاع مقدس به شایستگی تبیین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیز با حضور نیروهای غرورآفرین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در اردبیل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 عنوان برنامه سوم خرداد برگزار می شود

150 عنوان برنامه سوم خرداد برگزار می شود