مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-23اقتصادي

فروش روغن بیش از نرخ درج شده مصداق گرانفروشی است


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: فروش روغن بیش از نرخ درج شده بر کالا، اجحاف در حق مصرف کنندگان و مصداق گرانفروشی اسن.

- ، اظهار کرد: فروش روغن بیش از نرخ درج شده بر کالا، برابر با ماده 57 قانون نظام صنفی از مصادیق گران فروشی است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: فروش روغن بیش از نرخ درج شده بر کالا اجحاف در حق مصرف کنندگان است.

وی با بیان این نکته که نامه وزارت مبنی بر فروش کالا به نرخ جدید ما را از برخورد با گران فروشی منع می کند، می افزاید: با توجه به این نامه، ما دیگر نمی توانیم برخوردی در این رابطه با عرضه کنندگان داشته باشیم.

به گفته اصغری، ضابطین قانونی در راستای وظایف قانون کار می کنند و متأسفانه این نامه باعث شد نتوانیم به موضوع ورود کرده و اقدام مؤثری داشته باشیم.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان ادامه داد: من هم به عنوان مصرف کننده با این تصمیم مخالفم و اعتقاد دارم این تصمیم به لحاظ شرعی و از لحاظ تعریف قانون نظام صنفی درست نبود زیرا زمینه های اجحاف در حق مصرف کنندگان را فراهم می کند.

وی در خاتمه یادآور شد: اعتقاددارم این تصمیم تضییع کننده حقوق مردم است و چنین تصمیمی پاک کردن مساله است زیرا کسانی که روغن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش روغن بیش از نرخ درج شده مصداق گرانفروشی است

فروش روغن بیش از نرخ درج شده مصداق گرانفروشی است