مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-23بين الملل

فرستاده سازمان ملل در «طرابلس» اهداف آمریکا را دنبال می کند


نماینده پارلمان لیبی با بیان اینکه حضور فرستاده سازمان ملل در این کشور هیچ کمکی به حل بحران نخواهد کرد، گفت: ویلیامز در عمل دنبال کننده منافع آمریکاست.

- ، محمد العبانی نماینده پارلمان لیبی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه عنوان کرد: استفانی ویلیامز فرستاده سازمان ملل در لیبی دنبال کننده اهداف آمریکا در طرابلس است و حضور او هیچ کمکی به ملت لیبی نخواهد کرد.

العبانی با بیان اینکه بحران لیبی به دست هیچ فرستاده یا نماینده ای از سازمان ملل حل نخواهد شد، تاکید کرد: طرابلس در سایه نبود رییس جمهور و تلاش برای سلطه آشکار بر نماینده سازمان ملل از طرف قدرت ها، از مرحله حل بحران وارد مدیریت بحران شده است.

این نماینده پارلمان لیبی اظهار داشت: ملت لیبی از حل بحران عاجز نیست، ولی مداخلات خارجی از طریق سفارتخانه ها مانع از اجرای هر گونه راه حل برای بحران می شود.

وی تاکید کرد که در سایه بحران اوکراین، واشنگتن به دنبال چپاول نفت لیبی است، زیرا در تلاش است برای جبران حمایت های اروپا از اوکراین نفت لیبی را به این قاره هدایت کند و برای تحقق این هدف از برخی مقامات لیبی که به دنبال نشستن بر روی کرسی ریاست هستند، سو استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده سازمان ملل در «طرابلس» اهداف آمریکا را دنبال می کند

فرستاده سازمان ملل در «طرابلس» اهداف آمریکا را دنبال می کند