مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-23سياسي

تلاش برای دو برابرشدن تعداد دانش بنیان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیاوس ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در رویداد خوشامدگویی ویژه شرکت های دانش بنیان جدید، - معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال حاضر این تعداد شرکت بالغ بر 6700 شرکت شده اند و با فرمان مقام معظم رهبری این تعداد شرکت تا پایان سال دو برابر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیاوس ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در رویداد خوشامدگویی ویژه شرکت های دانش بنیان جدید، صندوق نوآوری و شکوفایی را مولد قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: در سال 1387 که مزین به نام سال نوآوری شد، راه اندازی این صندوق در دستور کار مجلس قرار گرفت و پس از دو سال این صندوق به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان برخاسته از ابلاغ این قانون است، اظهار کرد: سرمایه اولیه این صندوق 3 هزار میلیارد دلار بوده است که قرار بود ظرف 3 سال اعتبارات آن تامین شود؛ ضمن آنکه سالی نیم درصد از بودجه های عمومی به این صندوق وارد شود.

ملکی فر، خاطر نشان کرد: اگر این اعتبارات محقق می شد، سرمایه امروز صندوق نوآوری و شکوفایی به 10 تا 12 میلیارد تومان بالغ می شد، ولی تاکنون 2600 میلیارد تومان سرمایه اولیه این صندوق محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای دو برابرشدن تعداد دانش بنیان ها

تلاش برای دو برابرشدن تعداد دانش بنیان ها