مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-23سياسي

برخورد قضایی با اخلالگران توزیع کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون دادستان مرکز استان در حاشیه بازدید از انبار کالاهای اساسی در یاسوج گفت: برخورد قضایی با اخلالگران توزیع کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حامد رهبر معاون دادستان مرکز استان در حاشیه بازدید از انبار کالاهای اساسی در یاسوج گفت: محتکران و سنگ اندازان در بازار بدانند که با انجام چنین اقداماتی مرتکب جرم خواهند شد و دستگاه قضایی برای شناسایی و مجازات این افراد با جدیت، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: دستگاه قضایی براساس وظایف ذاتی خود با عواملی که باعث بروز مشکلات اقتصادی می شوند و اقدام به احتکار، قاچاق و گران فروشی می کنند، برخورد خواهد کرد.

رهبر تصریح کرد: برخورد با محتکران و اخلالگران در نظام اقتصادی،  به صورت ویژه در دستور کار  قرار دارد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد، رسیدگی به برخی امور جزو وظایف ذاتی قوه قضاییه نیست، اما دستگاه قضایی از باب همکاری و تعامل با دولت اقدامات لازم را انجام می دهد.

رهبر با تأکید بر مشارکت همگانی در حل مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: هیچگاه وضعیت معیشت مردم از دید مسئولان پنهان نبوده و به مشکلات واقف هستیم، لذا باید با مشارکت همگانی تلاش کنیم تا این مسائل حل و فصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با اخلالگران توزیع کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

برخورد قضایی با اخلالگران توزیع کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد