مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-23سياسي

انبار و زاغه های مهمات ارتش به خارج از شهر زنجان منتقل می شود


فقط انبار و زاغه های مهمات ارتش به خارج از شهر زنجان منتقل می شود.

- ، سرهنگ جلال صالحی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منافع کشورهای شرق و غرب به خطر افتاده و دست این کشورها از ایران اسلامی کوتاه شد.

وی با بیان اینکه توطئه های مختلفی علیه ایران شروع شد که این توطئه ها توسط عده ای از افراد ناآگاه داخلی و یا دشمنان آگاه خارجی صورت گرفت، اظهار کرد: از جمله مهم ترین این توطئه ها می توان به موضوع به وجود آوردن قائله کردستان، بلوچستان و گرگان اشاره کرد که در این دوره ها دشمنان قصد داشتند ایران را به پنج کشور مختلف تقسیم کنند اما موفق نشدند.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: خرمشهر یکی از شهرهای کلیدی کشورمان است و به مدت 575 روز به اشغال عراق درآمد و در سایه ایثار و گذشت رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) طی یک عملیات موفق که در طول جنگ های مختلف بی سابقه بود، خرمشهر در روز سوم خرداد 1361 از تصرف رژیم بعث عراق درآمد.

صالحی با بیان اینکه ارتش خدمات بی شماری برای مردم انجام داده و همواره شعار ارتش فدای ملت را به منصه ظهور رسانده است، ابراز داشت: حضور تیپ های ارتش مایه دلگرمی برای مردم است و همین تیپی که در زنجان مستقر است در طول جنگ خوش درخشیده و حدود 700 شهید تقدیم نظام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار و زاغه های مهمات ارتش به خارج از شهر زنجان منتقل می شود

انبار و زاغه های مهمات ارتش به خارج از شهر زنجان منتقل می شود