مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-23دانش

حذف ارز 4200 تومانی به توسعه دانش بنیان ها کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی فرد رییس مرکز مؤسسات و شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز دوشنبه در هفتمین مراسم خوشامد گویی ویژه شرکت های دانش بنیان جدید در صندوق نوآوری و شکوفایی با طرح این سوال که هدف از پرداختن .

- رییس مرکز مؤسسات و شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حذف ارز 4200 تومانی که امسال رخ داده، به توسعه شرکت های دانش بنیان کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی فرد رییس مرکز مؤسسات و شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز دوشنبه در هفتمین مراسم خوشامد گویی ویژه شرکت های دانش بنیان جدید در صندوق نوآوری و شکوفایی با طرح این سوال که هدف از پرداختن به شرکت های دانش بنیان چیست، افزود: واقعیت این است که در دنیای امروز کشور ها به دو دسته تقسیم می شوند، کشور هایی که معاش و اقتصادشان مبتنی بر منابع طبیعی و خام است، کار هایی که تکنولوژی محور نیست و ارزش افزوده زیادی ندارد و دسته دوم کشور هایی که توانسته اند خودشان را از این تله رها کنند و به اقتصاد مبتنی بر دانش برسند.

وی درباره تجربه مثبت در حوزه کشاورزی و انرژی در دنیا با توجه به بهره ور نبودن این دو مقوله که همه از راه حل های مبتنی بر فناوری هستند، افزود: کشور ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز 4200 تومانی به توسعه دانش بنیان ها کمک می کند

حذف ارز 4200 تومانی به توسعه دانش بنیان ها کمک می کند