مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-23اجتماعي

ارتقای ایمنی ناوگان مسافربری اولویت حمل و نقل جاده ای اصفهان است


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ارتقای ایمنی ناوگان حمل و نقل مسافربری استان اصفهان امری ضروری است.

- ، محمدعلی صلواتی ظهر دوشنبه در نشست مشترک با مسئولان حمل و نقل و راهداری و انجمن های صنفی حمل و نقل مسافران استان اصفهان که با موضوع ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث حمل و نقل مسافربری ایمنی برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت شرکت های مسافربری استان، مالکان ناوگان و رانندگان در ارتقای ایمنی ناوگان بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه وضعیت تصادفات در استان اصفهان بررسی شده است، افزود: ایمنی حمل و نقل مسافربری عمومی دو برابر خودروهای شخصی است اما باید توجه داشت که حساسیت ویژه ای بر روی ناوگان مسافربری عمومی قرار دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه وقوع تصادفات آزادراه کاشان – اصفهان دغدغه اصلی ما است، گفت: این تصادفات تأثیرات منفی دارد که باید از تکرار آن خودداری شود.

کمبود راننده مسافربری در اصفهان اثنی عشر نماینده انجمن رانندگان مسافربری استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به کمبود راننده اتوبوس در اصفهان اظهار داشت: عمده رانندگان به دنبال رانندگی کامیون هستند چرا که درآمد بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ایمنی ناوگان مسافربری اولویت حمل و نقل جاده ای اصفهان است

ارتقای ایمنی ناوگان مسافربری اولویت حمل و نقل جاده ای اصفهان است