مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-23سياسي

از آماده سازی ویژه مسیر برگزاری مراسم تا سیاه پوش کردن محله


شهردار منطقه 12 از آماده سازی محور میدان امام حسین (ع) و پیاده راه 17 شهریور و سیاه پوش کردن سطح منطقه به مناسبت شهادت مظلومانه شهید پاسدار خدایاری خبر داد.

- شهردار منطقه 12 از آماده سازی محور میدان امام حسین (ع) و پیاده راه 17 شهریور و سیاه پوش کردن سطح منطقه به مناسبت شهادت مظلومانه شهید پاسدار خدایاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر یزدی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت پاسدار سربلند اسلام و ایران و مدافع راستین حرم اهل بیت (علیهم السلام)، سرهنگ حسن صیاد خدایی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید پاسدار خدایاری به خانواده بزرگوار شهید و ملت شریف ایران گفت: به مصداق آیه شریفه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ بِّهِمْ یُرْ زَقُونَ ، شهدای والامقام زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی با محکوم کردن حادثه ترور این پاسدار سرافراز انقلاب در انتهای خیابان مجاهدین اسلام که روز گذشته اتفاق افتاد، افزود: ملت شهیدپرور ایران به زیستن قهرمانانه و مجاهدت و ایثارگری در راه اسلام و انقلاب افتخار می کنند و این شرارت ها و دشمنی ها گواه پیروزمندی نظام مقدس اسلامی در همه دوران ها چه در راه کربلا در گذشته و چه در راه قدس و دمشق در دوران کنونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آماده سازی ویژه مسیر برگزاری مراسم تا سیاه پوش کردن محله

از آماده سازی ویژه مسیر برگزاری مراسم تا سیاه پوش کردن محله