مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-23سياسي

روحانیون با هشت محور در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روحانیت در هشت قالب هدایتگری، پشتیبانی از جنگ، جلب حمایت های مردمی، حضور در نقش رزمنده، تبلیغ و روشنگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در یادواره شهدای روحانیون در آستان شیخ صدوق شهرری اظهار کرد: مهمترین محور نقش آفرینی روحانیت در هشت سال دفاع مقدس، نقش کلانی بود که هدایت کل جامعه را بر عهده داشت و مختص امام و مسئولان طراز اول بود.

وی گفت: در راس این هدایت و تاثیرگذاری امام خمینی(ره) حضور داشت که با یک دستور، تمام مردم و رزمندگان برای انجام آن بسیج می شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نمونه بارز این تبعیت از فرمان امام راحل حمله دشمن به منطقه مهران پس از اعلام آتش بس است، افزود: مقابله با نیروهای بعثی و منافقان، نیاز به 70 گردان داشت و فقط 23 گردان داشتیم.

حجت الاسلام ذوالنوری بیان کرد: با تمام کسری هایی که وجود داشت، زمانی که امام خمینی(ره) اعلام کرد که مهران باید به هر قیمتی آزاد شود، تمام معادلات بهم ریخت و همه احساس کردند که فرمان امام زمان را برای این کار دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون با هشت محور در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند

روحانیون با هشت محور در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند