مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-23سياسي

7 استادکار برگزیده و 3 فعال حوزه حفاظت بافت تاریخی تجلیل شدند


مراسم تجلیل از استادکاران برگزیده مرمت و خادمان میراث فرهنگی و حفظ و احیای بناها، بافت ها و محوطه ها با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

- ، مراسم تجلیل از استادکاران برگزیده مرمت و خادمان میراث فرهنگی و حفظ و احیای بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی امروز دوم خردادماه 1401 با حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی و هادی احمدی رویینی مدیرکل حفظ و احیای بناها، محوطه های و بافت های تاریخی و پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم از استاد حسین کمالی اردکانی از استان یزد، استاد صدرالدین شیردل از استان آذربایجان غربی، استاد رحیم زمانی از استان مرکزی، استاد اعظم الله کاظمی از استان فارس، استاد رضا اعظمی از استان اصفهان، استاد حجت الاسلام محمد فولادی از استان خراسان رضوی، استاد مهدی پاکدل از استان اصفهان به عنوان استادکاران برگزیده ای تجلیل شد.

حسین کمالی اردکانی متولد شهر اردکان استان یزد و استاد معماری سنتی است.

او در رشته های سازه های سنتی، کاربندی، یزدی بندی، نما کاری، شمشه گیری و سفیدکاری مرمت بیش از سی مجموعه تاریخی و سنتی از جمله بیت شهید صدوقی، حمام خان، خانه مرتاض،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 استادکار برگزیده و 3 فعال حوزه حفاظت بافت تاریخی تجلیل شدند

7 استادکار برگزیده و 3 فعال حوزه حفاظت بافت تاریخی تجلیل شدند