مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-23اجتماعي

افتتاح و بهره داری از پارکینگ عمومی شهری در چالوس


پارکینگ عمومی مرکز شهر چالوس با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح و بهره برداری شد.

- ، سیدعلی قاسمی فرماندار چالوس در مراسم افتتاح پارکینگ مرکز شهر در خیابان امام (ره) ضمن بیان اینکه با بهره برداری از این پارکینگ بخشی از مشکلات در این زمینه مرتفع خواهد شد گفت: با توجه به اهمیت تأمین فضای پارک خودرو و تأمین رفاه شهروندان و همچنین جلوگیری از ترافیک در این محدوده این پارکینگ احداث شد.

قاسمی به دیگر ملزومات در شهر چالوس اشاره کرد و افزود: ایجاد پارک، فضای سبز و حتی پارک ها در محله از نیازهای شهر چالوس است و حتی کوچک ترین زمین بلااستفاده و رها شده در سطح شهر را در حوزه فضای سبز کار کنید.

این مقام مسئول به آسفالت و زیر سازی سطح و محلات شهر چالوس اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به دغدغه و پیشنهاد رییس و اعضای شورای شهر نسبت به آسفالت، مجوزهای لازم در این زمینه با مبالغ بالاتر در سال جاری صادر شده است.

قاسمی در پایان ضمن تشکر از مدیریت شهری بیان داشت: با همدلی و همراهی مدیریت شهری و حمایت فرمانداری بسیاری از مشکلات شهر مرتفع خواهد شد.

افزایش 2 هزار 500 متر سرانه پارکینگ در شهر چالوس طی دو هفته آینده مسعود یعقوبی شهردار چالوس نیز در ادامه این آیین اظهار داشت: به دستور اکید فرماندار مبنی بر رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار این پارکینگ به مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره داری از پارکینگ عمومی شهری در چالوس

افتتاح و بهره داری از پارکینگ عمومی شهری در چالوس