مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-23بين الملل

پوتین و لوکاشنکو در سوچی: تحریم روسیه و بلاروس به غرب ضربه زد


رؤسای جمهور روسیه و بلاروس طی دیدار در شهر سوچی، ضمن صحبت درباره مسائل مهم دوجانبه از جمله جنگ اوکراین، گفتند تحریم ها علیه کشورهایشان، به خود غرب ضربه زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز (دوشنبه) با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی خود در سوچی دیدار و گفتگو کرد.

طبق بیانیه کاخ کرملین، موضوعات مورد بحث بین پوتین و لوکاشنکو شامل یکپارچه سازی و جایگزینی واردات و همچنین دستورکار تحولات بین المللی و منطقه ای است.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، پوتین در این جلسه ضمن محکوم کردن تحریم های غرب علیه کشورش  به بهانه جنگ اوکراین، گفت اقتصاد روسیه با عزت در برابر ضربه تحریم ها مقاومت می کند.

وی در این باره توضیح داد: من می خواهم به این نکته اشاره کنم که باوجود همه مشکلات، اقتصاد روسیه در برابر تاثیر تحریم ها مقاومت می کند و این مقاومت کاملا شایسته و قابل تقدیر است.

تمام شاخص های اصلی اقتصاد کلان، این مسئله را نشان می دهند .

رییس جمهور روسیه با بیان اینکه مسائل امنیتی و اقتصادی امروز نیازمند بحث عمیق است، اظهار داشت: شرایط فعلی نیازمند توجه ویژه بخش اقتصادی دولت است و در مجموع این تلاش ها تاثیر مثبتی دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین و لوکاشنکو در سوچی: تحریم روسیه و بلاروس به غرب ضربه زد

پوتین و لوکاشنکو در سوچی: تحریم روسیه و بلاروس به غرب ضربه زد