مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-23سياسي

افزایش ساعات کار کتابخانه های اسدآباد در دستور کار قرار گیرد


کتابخانه های اسدآباد می توانند با 70 درصد ظرفیت فعالیت کنند و در صورت امکان، ساعت کار خود را افزایش دهند تا همه اقشار جامعه بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

- ، حسین علی شرکایی دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است و بدون توجه به این امر موفقیتی در جامعه حاصل نمی شود، اظهار کرد: پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب محقق می شود و بی توجهی به این مهم عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت و استفاده از فضای کتابخانه ها بهترین راهکار در راستای ارتقای سرانه مطالعه در جامعه است.

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه استاندارد اسدآباد بازدید کردند و قول مساعد برای اختصاص کمک های مالی از محل اعتبارات سفر رییس جمهور را داده اند که با مکاتبات فرمانداری و تلاش نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی این پروژه از طرح های سفر رییس جمهور به استان لحاظ شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به رنگ بندی جدید کرونایی شهرستان گفت: کتابخانه های شهرستان می توانند با 70 درصد ظرفیت فعالیت کنند و در صورت امکان در راستای رفاه حال همشهریان ساعت کار خود را افزایش دهند تا همه اقشار جامعه بتوانند از این امکانات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعات کار کتابخانه های اسدآباد در دستور کار قرار گیرد

افزایش ساعات کار کتابخانه های اسدآباد در دستور کار قرار گیرد