مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-23اقتصادي

مشکلات تکمیل واحد های بخار نیروگاه سبلان برطرف می شود


فرماندار اردبیل از پیگیری ها برای رفع مشکلات تکمیل واحد های بخار نیروگاه سبلان خبر داد و گفت: با بهره برداری از 2 واحد بخار نیروگاه سبلان، آمار اشتغال زایی در این نیروگاه به بالای 200 نفر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد عصر امروز در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل اظهار کرد: مهم ترین مشکل نیروگاه سبلان انتقال آب است که در این زمینه با همکاری شرکت آب و فاضلاب، عملیات انتقال به نیروگاه نهایی شده و امسال تکمیل می شود.

وی افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل شامل 6 واحد گازی و 3 واحد بخار است که نقش اساسی در تولید برق برای استان اردبیل و کشور دارد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی 2 واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی بر این است که امسال این 2 واحد بخار به بهره برداری برسد.

اعتماد با اشاره به این که برنامه ریزی نیروگاه سبلان رسیدن به تولید هزار و 440 مگاوات برق است، بیان کرد: با بهره برداری از واحدهای بخار نیروگاه سبلان تولید برق افزایش یافته و آمار اشتغال زایی در این نیروگاه نیز به بالای 200 نفر می رسد.

انتهای پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تکمیل واحد های بخار نیروگاه سبلان برطرف می شود

مشکلات تکمیل واحد های بخار نیروگاه سبلان برطرف می شود