مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-23دانش

هزینه برگزاری آموزش مجازی به شرکت ها پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در هفتمین رویداد خوشامدگویی به شرکت های دانش بنیان که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، - مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از پرداخت هزینه برگزاری آموزش های مجازی به شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در هفتمین رویداد خوشامدگویی به شرکت های دانش بنیان که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به خدمات توانمند سازی صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان، آموزش را یکی از این خدمات نام برد و افزود: این آموزش ها در حوزه های مالی، فنی است که با پرداخت 90 درصد هزینه های برگزاری این آموزش ها و 70 درصد برای برگزاری دوره های آموزشی مجازی تا سقف 15 میلیون تومان از سوی صندوق به شرکت ها پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همچنین تا سقف 90 درصد برای برگزاری دوره های آموزشی در همکاری با سایر کشور ها و تا سقف 70 درصد هزینه برگزاری برای دوره های آموزشی مجازی تا سقف 50 میلیون تومان به شرکت ها پرداخت می شود.

شاوردی با بیان اینکه 90 درصد هزینه ها تا سقف 30 میلیون تومان در سال به شرکت ها و تا 40 میلیون تومان به شتابنده ها برای برگزاری دوره های آموزشی و یادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه برگزاری آموزش مجازی به شرکت ها پرداخت می شود

هزینه برگزاری آموزش مجازی به شرکت ها پرداخت می شود