مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-23اقتصادي

هشدار وزارت راه نسبت به پیامک های جعلی واریز وجه نهضت مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان این وزارت خانه طی اطلاعیه ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، - معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه ای از متقاضیان نهضت ملی مسکن در خواست کرد تا از باز کردن پیامک های واریز وجه خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان این وزارت خانه طی اطلاعیه ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، در خواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین از شهروندان خواسته است با توجه به اینکه در برخی استان ها پیامک واریز وجه از شماره های ناشناس به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارسال شده که محتمل بر کلاهبرداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و عدم اطمینان مردم به دستگاه اجرایی است، مراقب این پیامک ها باشند.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن لازم است آگاه باشند هرگونه پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آن ها بوده و لازم است متقاضیان از باز کردن لینک های ارسالی در این پیامک ها و یا واریز وجه به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت راه نسبت به پیامک های جعلی واریز وجه نهضت مسکن

هشدار وزارت راه نسبت به پیامک های جعلی واریز وجه نهضت مسکن