مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-23سياسي

حلقه وصل به شماره صد و دوم رسید


صد و دومین شماره ماهنامه «حلقه وصل» با پرونده ویژه ای برای گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی، منتشر شد و روی پیشخان آمد.

- ، صد و دومین شماره ماهنامه فرهنگی تشکیلاتی حلقه وصل با پرونده ای ویژه درباره خدمات و منش حجت الاسلام سید محسن شفیعی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان خوزستان، منتشر شد و روی پیشخان آمده است.

این موضوع به صورت ویژه در پرونده سرو مورد بررسی قرار گرفته است.

در این پرونده علاوه بر اشعار و خاطرات، گفتگوها و یادداشت هایی نیز از دوستان، همکاران و بستگان آن مرحوم به چاپ رسیده است.

سرمقاله این شماره نیز به قلم صادق یزدانی، با عنوان از قبیله محبت به بیان روایتی از زندگی و خصایص اخلاقی حجت الاسلام شفیعی اختصاص پیدا کرده است.

این شماره در پرونده لعل به برگزاری پویش ستاره های زمین پرداخته است که در ماه رمضان، با هدف گسترش جلسات خانگی قرآن کریم و حمایت از آن برگزار شد.

گزارشی از غرفه متفاوت این پویش در نمایشگاه قرآن کریم 1401 به همراه چند اطلاع نگاشت (اینفوگرافیک) از آمارها و دستاوردهای این پویش، از دیگر بخش های این پرونده است.

پرونده رواق نیز با بررسی تأثیر رفتارهای فردی در جذب تشکیلاتی و ویژگی های خاص جذب در تشکل های دانشجویی، رنگ و بویی دانشجویی به خود گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه وصل به شماره صد و دوم رسید

حلقه وصل به شماره صد و دوم رسید