مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-23سياسي

کرمانشاه 54 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه 54 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

- ، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای روحانی که در سالن این نمایندگی برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره که در روز چهارشنبه برای گرامیداشت و تجلیل از چهار هزار شهید روحانی کشور در شهر قم برگزار می شود و هم زمان رأس ساعت 9:30 دقیقه صبح در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی با اشاره به چهار هزار شهید روحانی انقلاب اسلامی ایران، افزود: از این تعداد 40 شهید قبل از شروع جنگ تحمیلی و سه هزار و 641 شهید در دوران دفاع مقدس، 111 شهید ترور، 93 شهید جاویدالاثر و 38 شهید مدافع بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: از این شهدای روحانی 22 شهید فرمانده قرارگاه و 222 شهید فرمانده گردان، گروهان، امدادگر، آرپی چی زن و… بودند.

جلیلیان با بیان اینکه شهدای روحانی توانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، خاطر نشان کرد: 54 شهید روحانی در استان کرمانشاه از علمای شیعی و سنی جان خود را فدای حفظ دستاوردهای انقلاب و مردم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 54 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

کرمانشاه 54 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است