مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-23اقتصادي

تسهیلات300 میلیون تومانی تست و آزمون تخصصی محصولات دانش بنیان


مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه تسهیلات تست و آزمون تخصصی محصولات دانش بنیان به شرکتها خبر داد و گفت: این تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان در سال است.

- ، دکتر مرضیه شاوردی امروز در هفتمین رویداد خوشامدگویی به شرکت های دانش بنیان که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: یکی از خدمات توانمندسازی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان، آموزش در حوزه های مالی و فنی است.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق تا سقف 90 درصد برای برگزاری دوره های آموزشی در همکاری با سایر کشورها و تا سقف 70 درصد هزینه برگزاری برای دوره های آموزشی مجازی تا سقف 50 میلیون تومان از شرکت ها حمایت می کند.

وی با اشاره به اخذ استانداردهای صادراتی گفت: همچنین صندوق نواوری و شکوفایی، 70 درصد هزینه های اخذ استانداردهای صادراتی به شرکت ها را به صورت تسهیلات بلاعوض اعطا می کند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: 90 درصد هزینه ها تا سقف 30 میلیون تومان در سال به شرکت ها و تا 40 میلیون تومان به شتابدهنده ها برای برگزاری دوره های آموزشی و یادگیری اختصاصی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات300 میلیون تومانی تست و آزمون تخصصی محصولات دانش بنیان

تسهیلات300 میلیون تومانی تست و آزمون تخصصی محصولات دانش بنیان