مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-23بين الملل

چگونه دو کشتی بزرگ ایران به کمک جام جهانی قطر می آیند؟(+عکس)


ایران در خلیج فارس دارای دو کشتی شبه کروز به نام های «سانی» و «گرندفری» است که خبر رسیده قرار است از آنها برای کمک به جام جهانی قطر و انتقال و اسکان مسافران و گردشگران استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با توافق ایران و قطر قرار است همه ظرفیت های رفاهی اعم از هتل ها و اقامت گاه های گردشگری و نیز امکانات دریایی در استان هرمزگان و دیگر استان های ساحلی از جمله بوشهر و خوزستان در روزهای جام جهانی 2022 قطر در اختیار مسافران قرار گیرد و حتی خط دریایی مسافری نیز از ایران به قطر هم برقرار شود.

  دو جزیره قشم و کیش با توجه به پاره ای از امکانات گردشگری و هتلینگ مناسب و همین طور زیرساخت های نسبتا مطلوب برای میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی وخارجی و نیز نزدیکی به کشور قطر می توانند دو جذابیت ویژه برای گردشگران خارجی به منظور تجربه سفر به ایران درروزهای جام جهانی قطر باشند  بخصوص این که قطر با ناوگان گسترده هوایی خود مصمم به انتقال گسترده مسافران با هزینه مناسب به دوحه است و این یک فرصت مناسب گردشگری برای ایران نیز بشمار می رود.

تمرکز پشتیبانی بر جزیره کیش در همین زمینه علی اکبر صفافی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی می گوید: تمرکز پشتیبانی ایران از جام جهانی فوتبال در قطر، جزیره کیش است که امکانات بسیار خوبی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دو کشتی بزرگ ایران به کمک جام جهانی قطر می آیند؟(+عکس)

چگونه دو کشتی بزرگ ایران به کمک جام جهانی قطر می آیند؟(+عکس)