مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-23اقتصادي

سرنوشت گل های ضریح نورانی امام رضا (ع)/ هدیه ای گران بها از امام مهربان+تصاویر


گل آرایی حرم رضوی اتفاق زیبایی است که سالیانی است به صورت خودجوش و توسط جمعی از خادمان آستان امام رئوف انجام می شود و این گل ها پس از نصب بر روی ضریح سرنوشتی شیرین برایشان رقم خورده است.

- خبرگزاری فارس - گروه حج و زیارت و وقف: گل آرایی حرم رضوی اتفاق زیبایی است که سالیانی است به صورت خودجوش و توسط جمعی از خادمان آستان امام رئوف با ظرافت خاصی انجام می شد و هر سال شاهد نوآوری و طراحی های زیبا تری در گل آرایی آستان مقدس امام رضا (ع) هستیم.

این کار به صورت خودجوش و داوطلبانه توسط جمعی فعالان عرصه گل و گیاه کشور انجام می شود و این عزیزان با هزینه شخصی با کیفیت ترین و بهترین گل های موجود در بازار را روانه مشهد کرده و عاشقانه به تزیین حرم نورانی امام مهربان می پردازند.

سرنوشتی نیک برای گل های ضریح اما آنچه قصد داریم در این گزارش به آن بپردازیم این است که سرنوشت این گل ها پس از خارج شدن از حرم چه می شود؟ صندوقچه های چوبی با روکش پارچه ای سبز رنگ با این شعر مزین شده اند شده معطر شمیم رضوان ز عطر گل هایت/ کرم نما و دمی نظر کن به ما غلامانت خادمان سبز پوش در اتاقی به صف منتظرند و با هم زمزمه می کنند تو گل باغ ولایی/ تو علی موسی الرضایی/ من غلام درگه تو/ تو به درد من دوایی تا صندوقچه های گل های فوق ضریح برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت گل های ضریح نورانی امام رضا (ع)/ هدیه ای گران بها از امام مهربان+تصاویر

سرنوشت گل های ضریح نورانی امام رضا (ع)/ هدیه ای گران بها از امام مهربان+تصاویر