مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-23اقتصادي

گرانی های نامتعارف نتیجه سوء مدیریت برخی مدیران است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: گرانی برخی از کالاهای اساسی در روزهای اخیر به دلیل سوء مدیریت برخی مدیران و مسئولان دولتی است.

- ، جلال آفاقی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: گران شدن افسار گسیخته برخی از کالاهای اساسی در روزهای اخیر به دلیل اجرای سیاست های حذف ارز ترجیحی و در برخی موارد سوءمدیریت های اجرایی از سوی مدیران است.

وی با اشاره به بروز برخی نگرانی ها و از دست رفتن احساس امنیت غذایی و اجتماعی در مردم افزود: آنچه که باید در راستای تقویت روحیه مردم مورد توجه واقع شود این است که همه مسئولان در سراسر استان با دقت هر چه بیشتر نسبت به کنترل بازار و رصد قیمت ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل در مورد اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز به بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همین نکته و دغدغه ایشان ضرورت ایجاب می کند تا توجّه مضاعف و بیش از پیش به این موضوع بسیار بیشتر باشد.

آفاقی در ادامه اجرایی کردن قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: شناسنامه دار کردن انبارهای مواد غذایی و کالاهای اساسی برای جلوگیری از احتکار مواد غذایی و کالاهای ضروری از سوی برخی سود جویان و فرصت طلبان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی های نامتعارف نتیجه سوء مدیریت برخی مدیران است

گرانی های نامتعارف نتیجه سوء مدیریت برخی مدیران است