مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-23سياسي

دلبستگی به اسلام و ایران، ویژگی هویتی مردم آذربایجان است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش های دشمنان و بدخواهان برای سوءاستفاده از مسائل قومی و ترویج افکار تجزیه طلبانه، گفت: دلبستگی عمیق به اسلام و غیرت و همیت شدید نسبت به ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مسائل فرهنگی و قومی یکی از مسائلی است که اگر توجه مناسبی به آن صورت گیرد، یک فرصت برای توسعه و پیشرفت استان است.

 وی افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب بر دلبستگی و غیرت مردم آذربایجان به اسلام و ایران، یک راهبرد و راهنما برای ماست و تمام برنامه های خود را مبتنی بر این موضوع تنظیم کرده ایم.

  خرّم با اشاره به رویکرد وحدت آفرین نماینده ولی فقیه در استان، گفت: دغدغه و اهتمام ما برای ایجاد وفاق و همدلی در سطح استان است و تلاش می کنیم تا مسائل قومی و فرهنگی، محل برداشت های سوء از طرف دشمن قرار نگیرد.

  استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم ترین ظرفیت استان، تاریخ و تمدن آن است، افزود: مردم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ، حرکت های تأثیرگذاری داشته اند و نقش آنان در مقاطعی مانند انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بی بدیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلبستگی به اسلام و ایران، ویژگی هویتی مردم آذربایجان است

دلبستگی به اسلام و ایران، ویژگی هویتی مردم آذربایجان است