مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-23اقتصادي

تکمیل 22طرح آب و فاضلاب اصفهان 2750میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


معاون برنامه ریزی آبفای استان اصفهان از پیشنهاد 22 طرح آب و فاضلاب با نیاز اعتباری 2هزار و 750 میلیارد تومانی برای تصویب در سفر آینده رییس جمهور به این استان خبر داد.

- در خصوص طرح دهای نیازمند اعتبار آبفای استان اصفهان اظهار داشت: این طرح ها شامل 6 پروژه در بخش آب و 16 پروژه در بخش فاضلاب است که برخی از آن ها بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه اولویت آبفای استان اصفهان ارائه طرح های نیمه تمام جهت تصویب اعتبار مورد نیاز در سفر آتی رییس جمهور است، ابراز داشت: طرح های یاد شده برای تکمیل و بهره برداری به اعتباری معادل 2 هزار و 750 میلیارد تومان نیاز دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای استان اصفهان از ارائه سه پیشنهاد برای اخذ مجوز ماده 23 قانون الحاق از طرف سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور خبر داد و گفت: این پیشنهادها برای اجرا و توسعه تأسیسات فاضلاب در شهرهای فلاورجان، دهاقان و فریدونشهر ارائه می شود.

به گفته این مقام مسئول در آبفای استان اصفهان، آبرسانی به شهرهای گلپایگان، خوانسار، گز، خور و باغبهادران، ایجاد و توسعه تأسیسات فاضلاب شهرهای بویین میاندشت، افوس، چادگان، رُزوه، تیران، خوانسار، گلپایگان، اژیه، هرند، اردستان، شهرضا، نجف آباد، داران، دامنه، نایین، بافران، انارک، قهدریجان، کلیشاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 22طرح آب و فاضلاب اصفهان 2750میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل 22طرح آب و فاضلاب اصفهان 2750میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد