مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-23سياسي

نقش موثر زنان برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در حوزه حجاب و عفاف


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: زنان برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در حوزه حجاب و عفاف نقشی مهم و موثر بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی امروز دوشنبه در اولین یادواره شهدای زن عشایر لرستان در سخنانی اظهار داشت: در دوران نهضت اسلامی و مبارزات نهضت اسلامی در قبل از پیروزی انقلاب و از روزهای اول بعد از پیروزی انقلاب، جبهه حق بود که چون به تکالیفی که خدا مشخص کرده بود عمل کرد به پیروزی رسید.

انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های بعدی وی با اشاره به نقش مؤثر زنان در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نقش عامل اساسی بوده، سلام و صلوات و دورود بر زنان، مادران، همسران و خواهرانی که در طول این 43 سال مبارزه دائمی حق و باطل در امر پشتیبانی از مردان ثابت قدم بودند و اصرار داشتند که مردان، پدران و فرزندانشان بتوانند تکالیف الهی را عمل کنند، اگر خدایی ناکرده زنان نبودند که این نقش را ایفا کنند مردها نمی توانستند به تکالیف خود عمل کنند، این امر در طول تاریخ وجود داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در این 43 سال می بایست شبانه روز قدردان زنان، مادران، همسران و دخترانی باشیم که مستمر در این سال ها نقش اساسی خودشان را ایفا کردند و پشتیبانی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر زنان برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در حوزه حجاب و عفاف

نقش موثر زنان برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در حوزه حجاب و عفاف