مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-23اقتصادي

مدیرعامل برق منطقه ای سمنان: به اوج مصرف برق نزدیک می شویم


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به نزدیک شدن به اوج مصرف برق در تابستان، خواستار جدی تر گرفتن صرفه جویی از سوی همه مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ظهر امروز به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف در دیدار با شماری از کارکنان این شرکت، به کارگیری شیوه های کارآمد مدیریتی را عامل بهبود بهره وری در سازمان ها دانست و گفت: با توجه به شرایط کنونی و وجود محدودیت ها، برای انجام امور به صورت مناسب و همراه با بهره وری بهتر است از روش های نوین و کارآمد مدیریتی استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به توسعه فرایندهای مدیریتی در راستای بهبود بهره وری در شرکت برق منطقه ای سمنان در سنوات گذشته گفت: خوشبختانه توجه به این امر از سال های قبل در دستور کار شرکت بوده و با همکاری و مساعدت کارکنان متعهد و تلاش مدیران شرکت توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب و بهبود مستمر باز هم در این زمینه موفقیت هایی را کسب کنیم.

وفایی با اشاره به نزدیک شدن به اوج مصرف برق در تابستان، تمام کارکنان صنعت برق را سفیران صرفه جویی دانست و افزود: همکارانمان در صنعت برق، با همه توان در تمامی بخش های فنی، پشتیبانی، فرهنگی و اطلاع رسانی بر ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل برق منطقه ای سمنان: به اوج مصرف برق نزدیک می شویم

مدیرعامل برق منطقه ای سمنان: به اوج مصرف برق نزدیک می شویم