مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-23سياسي

کرمانشاه 54 شهید روحانی دارد


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه با اشاره به تقدیم 54 شهید روحانی در راه دفاع از ارزش های دین و انقلاب اسلامی در استان، گفت: روحانیون به خصوص علما ما در بخش اورامانات توانسته اند وفاق ملی را معنا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسـلام شمس الله جلیلیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش علما در تمام دوران، اظهار کرد: علما ادامه دهنده راه پیامبران هستند آنان با تلاش های بی وقفه در حفظ ارزش ها کوشیدند و با تمام سختی های راه، دست از عقیده نکشیدند.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت بیش از 4 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: 54 شهید روحانی از این تعداد مختص استان است، البته اولین شهید روحانی کشور نیز از استان کرمانشاه بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد:  آزادسازی خرمشهر فقط با ایمان و عقیده نیروهای مسلح و مردم امکان پذیر شد، لذا به عقیده بسیاری از کارشناسان خرمشهر دژ محکمی بود که فتح آن غیرممکن بود و حضور جوانان متعهد و با ایمان بسیجی و سپاه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 54 شهید روحانی دارد

کرمانشاه 54 شهید روحانی دارد