مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-23سياسي

اهمیت سفر رییسی به عمان از نگاه اندیشکده اروپایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز دوشنبه و در پنجمین سفر خود به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران، - همزمان با سفر مهم رییس جمهوری اسلامی ایران به عمان، یک اندیشکده اروپایی این سفر را با توجه به نقش تعیین کننده عمان و قطر در روابط میان خاورمیانه و غرب، بویژه برای کمک به روند مذاکرات مرتبط با توافق هسته ای ایران در وین، سازنده توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز دوشنبه و در پنجمین سفر خود به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران، وارد مسقط پایتخت عمان شد.

تارنمای اندیشکده دیپلماتیک اَفِرز مستقر در ژنو در باره اهمیت این سفر نوشت: هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان، رییس جمهوری ایران را برای مذاکره به کشورش دعوت کرده است.

در دیدار روز دوشنبه 23 مه (2 خرداد) رییسی و سلطان عمان در مسقط پایتخت این کشور، درباره روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دوجانبه گفتگو می شود.

هفته گذشته هیاتی متشکل از 50 نفر از تجار و فعالان اقتصادی ایران از عمان دیدار کردند تا راه را برای گسترش روابط تجاری بین دو کشور هموار کنند.

در واقع، انتظار می رود رییس جمهوری ایران به غیر از دیدار با سلطان عمان مجموعه ای از توافقات همکاری را امضا کرده و با ایرانیان مقیم عمان و تجار عمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت سفر رییسی به عمان از نگاه اندیشکده اروپایی

اهمیت سفر رییسی به عمان از نگاه اندیشکده اروپایی