مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-23سياسي

سوگواره ملت امام حسین(ع) هم افزایی سه گانه سوگواره هاست


دبیر سوگواره ملت امام حسین(ع) گفت: سوگواره ملت امام حسین(ع) هم افزایی سه گانه (بوی سیب، اشراق و مهر محرم) سوگواره های حسینی است.

- ، نشست خبری آیین پایانی سوگواره ملت امام حسین (ع) و نخستین رویداد بین المللی تولید محتوای حسینی در فضای مجازی، پیش از ظهر امروز با حضور مسعود کاویانی دبیر سوگواره، محمدصادق افراسیابی سخنگوی سوگواره، میثم قدس پور دبیر بخش مهر محرم و حجت الاسلام مرتضی حاجیانی مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مسعود کاویانی دبیر سوگواره، با اشاره به ظرفیت عظیم فرهنگ و گفتمان حسینی، گفت: با توجه به ظرفیت عظیم این فرهنگ، بخش ها و نهادهای مختلف در سالیان گذشته سوگواره های مختلفی برگزار کرده اند که می توان به سوگواره مهر محرم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، سوگواره اشراق از سوی دفتر تبلیغات اسلامی و.

اشاره کرد.

طی یک نشستی همه این سوگواره ها را یک واحد کردیم، به این معنا که همه این سوگواره ها در قالب یک سوگواره با عنوان سوگواره ملت امام حسین (ع) برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این هم افزایی میان سوگواره ها پیامدهای خوبی داشت که جلوگیری از هدررفت بیت المال، صرفه جویی در زمان، شبکه سازی و شناخت ظرفیت های ملی از جمله این پیامدها به شمار می رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره ملت امام حسین(ع) هم افزایی سه گانه سوگواره هاست

سوگواره ملت امام حسین(ع) هم افزایی سه گانه سوگواره هاست