مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-23اقتصادي

کشف 1406 تن کالای اساسی احتکاری در شبانه روز گذشته


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه امین، از کشف یک هزار و 406 تن انواع کالای ضروری و اساسی احتکاری معیشت محور به ارزش 364 میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

- ، سردار غلامرضا رضاییان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی مطالبات به حق مردمی مبنی بر مقابله و مبارزه با احتکارکنندگان کالاهای اساسی و معیشت محور مردم، تشدید اقدامات مقابله ای در این خصوص همچنان در کشور در حال اجراست.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل یک هزار و 171 گروه مشترک در بازدید از یک هزار و 619 مرکز عمده توزیع و نگهداری کالاهای اساسی، 15 مرکز و انبار متخلف که به قصد گران فروشی و اخلال در نظام عرضه و تقاضا، کالاهای اساسی و معیشت محور مردم را احتکار کرده بوده اند را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین تصریح کرد: کارآگاهان در بازدید و بازرسی از مراکز و انبارهای مذکور یک هزار و 406 تن انواع کالای ضروری و اساسی احتکاری معیشت محور از قبیل گوشت و مرغ، برنج، قند و شکر، گندم و آرد، روغن خوراکی، نهاده دامی و کشاورزی، 23 هزار و 645 لیتر مواد شوینده به همراه لاستیک خودرو، انواع کنسرو، انواع دارو و لوازم خانگی و … را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1406 تن کالای اساسی احتکاری در شبانه روز گذشته

کشف 1406 تن کالای اساسی احتکاری در شبانه روز گذشته