مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:422022-05-23اقتصادي

رفع تداخلات کل اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال


رییس اداره مهندسی و حدنگاری اراضی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: موظف هستیم تا سال آینده قانون رفع تداخلات را برای همه پلاک های استان انجام دهیم و قرارداد کاداستر آن ها را تنظیم و تا سه سال آینده صدور سند همه اراضی را به پایان برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سعید اسدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح کاداستر در سال 93 در مجلس تصویب و در سال 95 به صورت رسمی در سطح استان اجرایی شد، گفت: در همین سال برای اجرای طرح در 40 هزار هکتار از اراضی شهرستان های سامان و فارسان و در سال 97، 74 هزار هکتار از اراضی شهرستان های سامان، بن، اردل و کیار و در سال 1400 نیز 14 هزار و 200 هزار هکتار از اراضی با شرکت های قوی قرارداد بسته شد.

رییس اداره مهندسی و حدنگاری اراضی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: 128 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش قراردادها قرار گرفته است که تا کنون 91 هزار هکتار از این اراضی کشاورزی به صورت قطعه ای نقشه برداری شده است.

وی ادامه داد: اصلاح نقشه ها و صدور سند زمان بر است که تا سال گذشته 29 هزار هکتار از اراضی شهرستان های لردگان، خانمیرزا، بروجن، کوهرنگ و شهرکرد که نقشه برداری شده اند برای تحویل سند به اداره ثبت اسناد ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات کل اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال

رفع تداخلات کل اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال